Bayan Süet Çizme Modelleri

Bayan Süet Çizme Çeşitleri Bayan Süet Modası nın en önemli parçası diyebiliriz Süet Ceket ve Süet pardüsü seven bayanlar mutlaka bir tanede ayaklarına seks gösteren Süet Ayakkabı secerler, bu kadınlara örnek teşkil eder diye bir kaç süet bot ve çizme örnekleri ni verdim.

kısa Süet çizme modelleri

2011 sonbahar kış Süet çizme modelleri

2011 Süet Uzun Çizme Modelleri

Süet Çizmeleri Süet Modelleri 2011

Topuklu Süet Çizme Modelleri 2011

dizüstü Süet çizme modelleri

2011 Süet Çizme Modelleri ve fiyatları hakkında bilgileri sizlerle paylaşmak adına biraz araştırma yaptım ve topuklu Süet çizme modelleri nin bazı bayanların takıntısı olduğunun öğerndim, mesela 39 numara çizme modeli arayan bayanlar genelde düz üstü ve diz altı Çizmeleri terci9h ediyorlarmış, 40 numara Çizme giyinen bayanlar ise kısa ve uzun topuklu türlerini ve renkli çizmeleri tercih ettiklerini moda sitelerinden öğrendim. Bana göre değil bu Çizmeler ama sizler belki beğenirsiniz. beğenirseniz www.atokfashion.blogspot.com daki yorumlar kızmına Çizmeler hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz. mesela Kahverengi çizme seven Bayanlar için güzel bir Süet çizme örneği olan en sonradi çizme resimi benim hoşuma çok gitti. Kalın sağlıcakla.