Akıllı İpten Örgü Modelleri Bebek Hırkaları

Akıllı ipten örülmüş yelek örnekleri ve bebek Örgü çeşitlerinin en seçkin ve en güzel modelleri.

Akıllı ipden yelek çeşitleri

Erkek yelek akıllı örgü modelleri

Yeşil Renkte Çocuk Yelek Modeli Yapılışı çok basit.

Örgü kazak akıllı ip

Ebruli İpten Tığ İşi Bebek Hırkası

Akıllı İpten Tığla Örülen Yakadan Başlamalı Kız Bebek Hırkası

Akıllı Yünden Kız Bebek Hırkası

Akıllı İpten Erkek Bebek Hırkası

Akıllı İpten Erkek Bebek Hırkaları

Akıllı İpten Örgü Modelleri nin en güzel örneklerini derledim bakalım yeğenimim Bebek Hırka Modellerini ve Örgü Hırka Modellerini sizlerde beğenecekmisiniz. Akıllı ip ile örülen bu örgülerin yapılışı çokbasit kendilinğinden akıllı iplik desen ve motif verdiğinden akıllı ipten örülen kazak hırka ve ceket modelleri çok şık durmaktadır. www.atokfashion.blogspot.com sitemizde Akıllı ipten kapşonlu bebek hırkası ören anneler çocuklarına Akıllı İpten Örgü Modelleri örmek için en basit olanı bebek hırkası olanını tercih etmektedirler. Düğme si olan düğmeli El Örgüleri biraz daha basit örüldüğü için el örgüsü hırka ların örülüş videolarını izlemenizi tavsiye ediyorum, özellikle kapşonlu hırka örülüşünü ve kapşonlu hırka modelleri ni gören Bayanlar hemen kapşonlu hırka örnekleri ni ellerine alıp birtane çocuklarına örgü hırka örme telaşına giriyorlar. Çünkü en yeni ve en kolay yeni örgüler örmek isteyen bayanlara ilk tavsiyem akıllı ip örgü süveter ve akıllı ip elbise modellerine bibaksınlar diyorum. Bebek akıllı ip örnekleri ile çocuk akıllı ip bere örneklerinden birta yeğenime ben ördüm. sizlerde atkı akıllı ip ile örebilirsiniz...