Msn parolamı unuttum Msn sifremi nasil geri alirim


Msn şifremi değiştirmek istiyorum diyorsanız ve Hotmail şifremi unuttum Msn şifremi değiştirmek istiyorum gibi bir sıkıntınız varsa işte tam size göre bir yer buldunuz buyrun Hotmail şifremi unuttum diyenlerin merkezi ve çözüm yeri.

Gelelim msn yani hotmail hesabınızın şifresini yani Parolanızı uzun süredir kullanmıyorsunuz veya unuttuysanız başlangıcta yapmanız gereken ŞURADAN girerek aşağıdaki resimdeki gibi bir sayfa açılacaktır. Bu bölüme msn adresinizi ve doğrulama kodunu bilgilerini yazdıktan sonra sonra aşağıdaki resimdeki gibi bir görüntü ekranınıza gelecek sonrasında ise devam islemleri yapacaksınız.


Şimdi açılan sayfada kimliğimi doğrulamak için konum bilgilerini ve gizli yanıtınızı kullan seçeneğini kutucuga işaretlemeniz gerekmektedir sonrası ise


Açılan sayfadaki yerleri doldurarak şifrenizi yani paralanızı sıfırlayacaksınız.

kayıp ettiğiniz şifreniz kapanacak yep yeni bir şifreyi elde etmiş olacaksınız.
İşte buradan sorduklarınız olan şifre unuttum gibi msn şifre değiştir peki nasıl şifremi unuttum ne yapmam lazım? hotmail msn şifresini unuttum geri nasıl alırım? hotmail değiştir ve msn şifre unuttum yeni nasıl alırım? hotmail şifremi değiştirmek istiyorum ve şifremi değiştirmek istiyorum peki ama nasıl? şifremi unuttum msn hotmail şifre degiştirve sistem bilgilerimi nasıl değiştiririm? şifremi değiştir derken tabiki hotmail şifremi değiştirme konularından hotmail sifremi unuttum konusununu bu bölümde bulabilir gilgilenebilirve msn şifre değiştirmek istiyorum dediğinizde ise size tam bilgi sunan yenimoda sitemizden msn sifremi unuttum bölümünü tıklarsanaz gerekli tüm kolaylık ve bilgiyi buradan elde edebilirsiniz. sevgiyle atokfashion.blogspot.com sitemizde kalın. Mutlu Kalın Mesenger Yenilikleri neler buradan öğrenin. Selamlar. :)