CONVERSE ONE STAR ve ALL STAR MODELLERİ



















Erkek Bayan ve Çocukların Yazlık ve Kışlık Ayakkabı Modeli olarak Terçihleri convers ayakkabı çeşitleri olduğunu düşünüyorum. One star ve All Star converse ayakkabı çeşitleri ve converse ayakkabı modelleri nin fiyatı ne kadardır? derseniz. Türkiyede 100-250 lira civarındadır. Yen yeni ve en şık coverse modellerini biz sizlere sunduğumuzu iddia ediyoruz.

Beyaz siyah kırmızı renklerde veya Renkgarenk Coverse Ayakkabı Modellerini siz sevgili atokfashion.blogspot.com ziyaretcilerimize sunmaktan gururluyuz. Çünkü bu resimleri hiç bir yerde bulamazsınız.

Geçenlerde çankayada gittiğim bir mağazada BEYAZ CONVERSE MODELLERİ SİYAH CONVERSE MODELLERİ nin fiyatları çok ekonomikti. Model olarak UZUN CONVERSE MODELLERİ ve KISA CONVERSE MODELLERİ gerçekten seçkin ve terçih edilen türleri ve çeşitleri olduğunu öğrendim. Bot ve Spor CONVERSE CHUCK TAYLOR modellerinin de sezonda geleceğini öğrendim. Sakın baharda Bir konvers marka ayakkabı almayı unutmayın Şıklığınız için... :)
2009 converse ayakkabı modelleri henüz gelmemişti magazaya fakat neakers tarzı ayakkabı modeli oldukça çoktu. Converse Mağzasında Bay ve cocuk converse ayakkabı modelleri nin fazla olmaması abimi ve kardeşimi oldukca üzmüştü. 2008 yılına göre yeni çıkan converse ayakkabılar ve converse modelleri çizme tipi ve bot tibi ağırlıklı en çok satılanlar arasında olduğunu öğrendim. Spor bez converse gothic emo ayakkabıları çeşitlinin fiyatları diğerlerine göre daha ekonomik ve daha ucuzaydı.
Gittiğimiz Mağazalda 2008 2009 converslerin convers resimleri ve Albümlerini bizlere gösterdiler Gerçekten Harika converse ayakkabılar ve converse model ve yeni kreasyon çeşitlerini de görme imkanı bulduk, abimin converse outlet converse resimleri hakkındaki yorumları çok enteresandı, Hep şikayet ve Converse leri hep kötülemekte idi. Mağaza satıcısının yorumu ise çok güzeldi. Size uygun ayakkabımız yok diye böyle söylüyorsunuz dimi beyfendi deyince ben gülmekten bayıldım. conversion ayakkabıların en yeni conversler le karşılaştırdığımızda yeni çıkan modelleri çok hoşuma gittiğini abime söyleyince bana çok kızdı. converse delileri dedi bana converse ayakkabı çeşitleri ve converse modellerinin coverse fiyatları hakkında senin bilgin varmı diye kulağıma fısıldaması konvers ayakkabı konvers modelleri ne olan ilgimi azaltmaya çılşmakta id. Neyseki Ben 1 tane renkli kısa model konvers çeşitlerinden birini beğenerek aldım.

Sizlerde Cankaya Mağazasından Converse one star modellerine bakabilirsiniz. Converse onestar modelleri ve converse ayakkabı modellerinin kendi ellerimle çektiğim bazı resimlerini sizlere sunmak istedim. converse one star modelleri nin en güzeli ve son çıkanları bayan converse modelleri bay converse modelleri sizlerle buyrun. Mutlaka sizde birini beğeneceksinizdir. MUTLU GİYİNMELER..:)))